Αδεις Γωνίες


Θα προσπαθήσω να μην 

μολύνω την ομορφιά της ουσίας μου, 

να μην αλλάξω τα λόγια της 

αν βλαστήσουν σαν φτερωτά αστέρια, 

να απολαύσουν τις απόψεις 

που ανοίγουν τα σύμπαντα 

και να τσακίζουν 

μέσα τους 

κάθε αμφιβολία.

Προσφέρω τα χέρια και την ψυχή μου 

γιατί δεν μπορώ

να συμπληρώσω τις άδειες γωνίες 

που έχει αφήσει



το ταξίδι στις αποσκευές σας 

και ο δρόμος

ειναι μακρύς.

Αποφάσισα να εισέλθω

στην έρημο, 

να βρω τον 

εαυτό μου ,

και παρόλο 

που η δίψα μου επιτίθεται,

θα βαδίζω ελαφρώς,

απελευθερώνοντας 

πάντα το κάρμα.

Θα είμαι ένα σύννεφο

που σχεδιάζει τα χάσματά μου, 

θα κτίσω ένα νέο κόσμο 

χωρίς νίκη και



νεκρά αστέρια.

Θα πω αντίο 

σε όποιον φεύγει 

για να μην μαραθεί

το ημερολόγιό μου,

θα ανάψω κεριά και θα αφήσω 

τα δάκρυα μου να χορέψουν 

για να τιμήσουν τη μνήμη του.

Και θα παίξω σκάκι με τον άνεμο, 

τα πουλιά και τα κύματα, 

για να αισθανθώ

ότι το σπίτι μου είναι 

μόνο στη γη 

που επιλέγω 

εγώ

να προχωρήσω.